Powered by Blogger.
Recent Comments Widget
RSS

ညီမေလးက မသိတတ္ဘူး

ေျပာလုိက္တုိင္း ေျပာလိုက္တုိင္း
မ်က္လံုးေလးက ေ၀႔၀ိုက္လည္လို႔
ကၽြန္ေတာ႔ညီမေလးက ဘာသာစကားသင္ခါစ
ဘ၀ ေလာက လူ႔သဘာ၀ သံသရာ
ညီမေလးကအဓိပၸာယ္ေတြ နားမလည္ေတာ႔
ကၽြန္ေတာ႔္ကို ခဏခဏေမးခြန္းထုတ္တယ္
ေပ်ာ္စရာဆုိတာ ညီမေလးရွာမရတဲ႔ ဘာသာေဗဒလား
ေ၀ဒနာဆုိတာ ညီမေလးအသားက်ေနတဲ႔ အကၡရာေတြလား
ဒုကၡဆုိတာ ညီမေလးသံုးေနက် ဗ်ည္းသရေတြလား
ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သိပ္ခ်စ္ေတာ႔မေျဖရက္ မဆိုရက္
မထိရက္ မကိုင္ရက္
ရယ္စရာေတြပဲ လွည္႔ပတ္ေျပာေနခဲ႔တာ
ခုမွစဥ္းစားမိလာတယ္
ကၽြန္ေတာ္မေျပာခဲ႔တဲ႔ အေနအထားက
ညီမေလးကို တစ္ရစ္ျပီးတစ္ရစ္ ၀ိုင္းရံလုိ႔
ကၽြန္ေတာ္႔ခႏၶာကိုယ္မွာ ရုပ္နဲ႔ နာမ္ဟာခြဲခြာလို႔
ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းက ေသြးလိုစီးဆင္းလို႔
ကၽြန္ေတာ္စိတ္က် ရူးသြပ္ေနတုန္း
ကၽြန္ေတာ္ ေျပာသမွ် အေတြ႔အၾကံဳတိုင္းကို
ညီမေလးက မသိတတ္ဘူး။


                                              ျမတ္ေ၀

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment